凡媽在手作區的編織翻譯中有翻譯一些國外的織圖,如需要,編織翻譯的密碼:654321

個人及家人的全副軍裝啟示

2017062900:49
 
我從沒想過要畫出自己的軍裝,
每次讀到以弗所書講到有關穿戴神的全副軍裝,
我的心都會很多的感動跟啟發,
昨天一位姊妹分享有關這部分時,要我們想想自己的軍裝是什麼樣子。

於是我決定好好祈禱問神,我的軍裝是長什麼樣,以及顏色是什麼?
神真的在我祈禱後沒多久,在我腦海讓我看到我的是什麼樣的。
那真的好振奮人心,實在好開心也很感謝神的愛。



I always love this scripture.I never thought about my own armor of God.
After i join the facbook called:"members of becoming spiritually strong.
Charlotte invited us to think about our own armor of God and draw it done.
I do not know how to draw but i take this challenge .
I prayed and asked Heavenly Father what my armor looks and what the colors are.
God does show me and i am really touched by that.




我的全副軍裝,因為在腦海是這個樣子但不太會畫畫,所以到網路找類似的修改一下。
畫完後,在每個部位都標示著神給的啟示,真的好特別耶!原來我的是長這樣呀!

After praying, i know what mine looks and what the colors are.
I can not draw very well so i search some similar pictures through online and i try to draw my own.
it is an amazing!My armor is completed!wow!I am so excited to share with my kids and my husband.



我也幫孩子跟爸爸們的軍裝做祈禱,雖然真的花很多時間在這上面。
每個人都需要祈禱後,我沉思,然後腦海有畫面後再求問神是對的嗎?
還好過程好順利也一直充滿聖靈啟發。

像爸爸的,完全就是照腦海那圖樣直接畫了!可見我對爸爸真的是擺第一位呢~
孩子的們也很快速完成,這真的讓我超級超級快樂,我畫在我為孩子準備的靈性日記,
只要我有對孩子的靈感,針對個人,我都會記錄在他們日記本上,
雖然他們現在不認得字,但往後認字後一定很有趣,

I also prayed  for my husband and my children's armor.God did show me so fast.
Especially my husband,it came to my mind so fast and i saw a vision and quickly drew it done.
My husband is my first important person in my life.
My children's drawing were so fast too.
I am just super excited to see how my children feel about this when they are old enough to read their own spiritual journal which i already prepared for each one of them.


        爸爸的全副軍裝,Daddy's armor of God


            哥哥的全副軍裝;Gordon's armor of God


           弟弟的全副軍裝:Henry's armor of God



全家人的,好贊喔!這真的是神的愛。
因為針對每個人的特質跟個性,
我超級愛這四張畫,雖然不是很會畫,但卻是靈性滿滿滋養著。
我決定把這張印成A4貼在客廳,時時提醒我們個人的軍裝。

Wow!Our family's armor of God.I decided to print it out and show this in the livingroom.
It can always remind us to put on our armor of God.So excited!
   


  •   小猴媽 於 2017-06-30 15:50 1F
  • 我也好喜歡你們全家的全副軍裝
    更羨慕您們全家屬靈的共同生活
  • 版主於 2017-07-01 23:23 回覆
    小猴媽,真的很謝謝妳。